Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2023

Γατοπαρέες

1 Οκτωβρίου 2013
Λουκρητία Βολκάνο ντε Γκρίζλι, κοινώς Σαλεμόγατα.

19 Απριλίου 2020
Η Γκριζλίτσα, η πιο άγρια γάτα που έμεινε για κάμποσο καιρό μαζί μου.
Ο αγαπημένος μου ο Μπουζούνης, που δεν νομίζω να έχω φωτογραφία του, συνήθιζε να κάθεται στον ώμο μου. Όταν κουραζόμουν, έκανα ένα τίναγμα στον ώμο κι αυτός πήγαινε στον άλλον. Ήταν γάτος παπαγάλος που το χειμώνα τού άρεσε να αράζει στο σβέρκο μου. Αυτός ο όμορφος γάτος, επειδή δε θέλω να στειρώνω τα ζώα, έφαγε φόλα ένα χειμώνα που βγήκε να μπερμπαντέψει. Παρ' όλα αυτά ήρθε σε μένα και πέθανε στα χέρια μου, δυστυχώς δεν μπορούσα να τον βοηθήσω, ήταν αργά.

8 Αυγούστου 2022
Ντριν... ντριν...
- Εμπρός, λέγετε. Κτηνιατρείο εδώ.
- Ημέρα τής γάτας σήμερα.
😂
Στη φωτογραφία η Γκρίζλι, μια άγρια γάτα, ένα κέρατο βερνικωμένο, όπου για κάποιο διάστημα έμενε μαζί μου.

9 Οκτωβρίου 2010
Ο Συγκάτοικος...
Όνομα: Μπουζούνης ο Μεγαλοπρεπής
τα βράδια είναι γνωστός ως:
Μάκης ο Μπιρμπίλης

~/.\~ από εδώ και πέρα ανεβάζω εγώ τις φωτογραφίες και δεν τις αντιγράφω από το facebook του Στέλιου








Δεν υπάρχουν σχόλια: