Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

facebook posts

 



Ανεβάζω αυτή την ανάρτηση διότι θέλω τα τελευταία χαρακτηριστικά του (δημόσια διαδικτυακά) λόγια, στο διάστημα του τελευταίου έτους, να υπάρχουν αφού το facebook του αδερφού μου Στέλιου θα καταργηθεί αρχές του επόμενου μήνα.

Στα δικά μου βασικά social (facebook, twitter, instagram) το έχω κάνει ήδη, και δεν πρόκειται να επιστρέψω. Οι λόγοι είναι πολλοί που σιχαίνομαι τα κυρίαρχα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως αυτά που προανάφερα. Τα έχω γράψει αναλυτικά εδώ.

Μπορεί να μην είναι δικός μου ο λογαριασμός του στο facebook, αλλά απλά εμένα "έτυχε" ο κλήρος της διαχείρισης του, και να φροντίσω τουλάχιστον το καλλιτεχνικό έργο του Στέλιου να μείνει όσο γίνεται ζωντανό ακόμα, εννοώντας φυσικά την φυσική και διαδικτυακή προβολή του, αφού κανένα καλλιτεχνικό έργο δεν χάνεται όταν αξίζει: συμβάλλοντας κι αυτό στην γενικότερη ανάπτυξη και διάδοση του πολιτισμού της εποχής του. Έτσι υπηρετώντας αυτό το σκοπό, όσοι και όσες ξέρουν, τα social media εδώ και χρόνια πολλά, τις ελεύθερες και ανυπότακτες φωνές απλά τις λερώνουν και δεν επιτελούν το έργο για το οποίο υποτίθεται δημιουργήθηκαν -με το τελευταίο να αφορά ένα γενικότερο πλαίσιο.

Ο αδερφός του, Κώστας.

--------
*τα αποκόμματα οθόνης παρακάτω είναι με "φθίνουσα" σειρά: από το νεότερο στο παλιότερο
**τελευταία ενημέρωση ανάρτησης 21-9-2023

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2023 























ΙΟΥΛΙΟΣ 2023










ΙΟΥΝΙΟΣ 2023

























ΜΑΪΟΣ 2023







ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2023














ΜΑΡΤΙΟΣ 2023





~/.\~

ΓΙΑ 4,5 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

~/.\~

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΙΣ 6-1-2023
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟΝ


~/.\~

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022




ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022





















ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2022

































ΙΟΥΛΙΟΣ 2022











































ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ BLOGS ΤΟΥ ΤΟ 2009
ΚΑΙ ΤΟ FACEBOOK ΤΟ 2010


ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ FACEBOOK
ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΕ ΚΑΛΟ?


Δεν υπάρχουν σχόλια: